ພະນັກງານບໍລິການຫຼັງການຂາຍ
ໜ້າທີຮັບຜິດຊອບຫຼັກ:
• ແນໃສ່ ແລະ ບໍລິຫານຈັດການ ປະສານງານຫາລູກຄ້າ, ດຳເນີນການຕໍ່ສັນຍາ, ສ້າງແຜນຕິດຕາມການ ປະຈຳເດືອນ ແລະ ສັນຍາຕ້ອງຕໍ່ສຳເລັດກ່ອນມື້ໝົດກຳນົດ.
• ເຈລະຈາເງື່ອນໄຂ, ຕໍ່ລອງກັບລູກຄ້າ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າ ແລະ ອົງກອນ ໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດທັງສອງຝ່າຍ.
ຕອບສະຫນອງຂໍ້ມູນການບໍລິການ ແລະ ຜະລິດຕະພັນໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ.
• ຕິດຕໍ່ພົວພັນກັບລູກຄ້າເປັນປະຈຳ, ແຈ້ງໂປຣໂມຊັນ ແລະ ການອັບເດດເຄື່ອນໄຫວຕ່າງໆກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນໃຫ້ລູກຄ້າຮັບຮູ້.
ຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດ ແລະ ປະສົບການ:
• ມີທັກສະດ້ານການສື່ສານພາສາລາວ ແລະ ອັງກິດ (ຈະພິຈາລະນາເປັນພິເສດ) ໃນທາງດ້ານວາຈາ ແລະ ການຂຽນເປັນຢ່າງດີ.
• ມີຄວາມລະອຽດສູງ, ມີສະມາທິ ແລະ ຄວາມກະຕືລືລົ້ນ.
• ຕ້ອງມີທັກສະການບໍລິການລູກຄ້າທີ່ໂດດເດັ່ນ.
• ມີປະສົບການທາງດ້ານການບໍລິການລູກຄ້າຢ່າງໜ້ອຍ 2-3 ປີ.
Contact us: recruitment@besttelecom.la